logo
 Archiwum fiat barchetta foto portalasp kraków stylizacja paznokci opinia forumasp.net 2.0 Projektowanie aplikacji internetowych rapidshareasp kraków-podyplomowe projektowanie wnętrz i mebliasp serwis laguna 2 wyswietla trójkątasp i localhost w wp monit o hasłoasp wada serca u wczesniaka objawyasp architektura wnętrz dyplom tematasp kraków kurs malarstwaasp - dostęp do pliku txtaspirantem policji mł. asp
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • limerykarnia.xlx.pl
  • fiat barchetta foto portal


    Serwis sprzedający oprogramowanie dla każdego


    ASP 91 FS Witam wszystkich przymierzam sie do kupna pierwszego 4takta

    Czy ktos posiada taki silniczek ?? Chcialbym poznac wasze opinie na jego temat czy warty jest wogole uwagi ??

    Jaki modelik pociagnie mi ten motor chodzi mi o akrobacjie 3D ASP 91 Czy ktoś wymieniał w tym silniku łożyska ? Chodzi mi o wymiary i czy to coś typowego czy sprowadzać trzeba

    Znalazłem odpowiedniki europejskie i już silnik poskładałem .

    łożyska

    - małe 6900 Z

    - duże 16002 KG

    zapłaciłem 12,50 ASP 91 gaśnie przy locie w dół Panowie to moja pierwsza Spalina i mało mojej szkoły, aby sobie samemu z nią poradzić. Silnik już dotarłem i wyregulowałem. Napędzam nim Pilatusa PC6 o rozpiętości 2m http://www.nastik.pl/pila...07m-p-2796.html

    Wczoraj było oblot. Pierwszy start i lądowanie poszło bez pudła, ale następne lądowanie zapoczątkowane dłuższym schodzeniem dziobem w dó ASP 91 Witam szanowne forum



    Zdarzył mi się dziwny przypadek z silnikiem ASP 10 ccm.

    Kupiłem go we wrocławiu w sklepie i po koło dwudziestu godzinach

    latania rozpadło się duże łożysko na wale korbowym.

    Dodam że silnik był prawidłowo docierany.

    Cały czas były problemy z jego regulacją , gasł w powietrzu niejednokrotnie.

    Moim skromnym zdanie ASP .91 A Czy warto. Koledzy

    Chciałbym poznać waszą opinię na temat silników 2-taktowych ASP a najlepiej gdyby to był ASP .91 A. Silnik ten jest połowę tańszy od podobnego OS-a i ma podobne osiągi. Jakie macie doświadczenia z tymi motorkami? OS 91 FS IIp z pompa - problemy Witam,

    mam problem z jednym ze swoich silników czterosuwowych.

    Problem polega na totalnej ilości wywalanego paliwa z gaźnika. Po jednym locie cała ściana ogniowa i spód kadłuba jest w oleju.



    Silnik jest zamocowany głowicą w dół. Zawory wyregulowane.

    Są też problemy z regulacją: w miarę dobrze pracuje przy odkręconej iglicy 0,5 obrotu- al Wymiary silników ASP 61 FS i ASP 52 FS Witam,

    poszukuje wymiarów w/w silników ASP i nie mogę nigdzie znaleźć Prosiłbym jeżeli ktoś posiada o podanie wymiarów tych silników. Chodzi mi dokładanie o:

    - szerokość karteru pod konsolkami

    - długość silnika mierzona od tylnego dekla do piasty (do tego miejsca, na którym opiera się śmigło)

    - całkowita wysokość silnika mierzona od spod Instrukcja do MAGNUM / ASP .52 FS Cześć!



    Ma ktoś może instrukcję do silnika Magnum / ASP .52 FS, lub wie skąd ją pobrać? Chciłbym ją sobie pooglądać zanim zobaczę silnik



    Pozdrawiam! Problem z Asp 52 FS..Pomocy.. Witam.Silnik juz dawno jest dotarty,przelatałem na nim około 10l paliwa.Nie było zadnych problemów.Ostanio troche czekał na nowy model i sie doczekał tylko teraz nie chce prawidłowo działac.Zapala ładnie ale nie wchodzi na obroty,tak jak by był zalany ale dokrece iglice paliwa ,tak 1/4 obrotu i nic a ciut dalej gasnie.Dodam ze wolne obroty są dosyc ASP 91 pękające kolanko wydechu tak wygląda, nalot silnika niewielki może ze 4-5h w sumie

    odłamało się w locie, model nie miał żadnego kreta na silnik, było kilka twardych lądowań ale nigdy nie dostało w silnik czy tłumik





    w prawym dolnym rogu widać to kolanko przyczepione do tłumika.

    Co ciekawe, z oberwanym tłumikiem silnik praktycznie nie był głośniejszy niż normaln Rozpis części do ASP FS 91 AR Witam.

    Pilnie poszukuję rozpisu części do silnika ASP FS 91 AR 4-takta. Głównie chodzi mi o numer części gaźnika, iglicy itp. ASP FS 91 czy rozkrecac ?? Witam

    Zakupilem ostatnio w/w silnik i co prawda czekam jeszcze na przesyłke ale postanowilem juz zapytac czy przed odpaleniem powinienem go rozkrecic i wyczyscic, ewentualnie wyregulowac zawory?? Jako ze to moj pierwszy 4T to jestem zielony w temacie .

    Pozdrawiam Uruchamianie silnika FS .91 ASP Witam kolegów. Ostatnio pracuję nad ulotnieniem mojego największego modelu

    Tiger Moth prawie 2 metrowy dwupłatowiec, śliczny po prostu. Dostałem go w prezencie

    i wreszcie nadszedł czas na uruchomienie.



    Mam silnik ASP FS91, który w modelu jest zamontowany głową (i świecą) na dół. Nie mogę

    sobie kompletnie poradzić z jego uruchomieniem. Piper J3-Cub 184cm + ASP FS 91 AR Kończę Piperka 1/6 i wsadziłem mu ASP FS 91 AR, bo właśnie taki miałem na luzie.

    Wiem że jest trochę za mocny do tego modelu, ale czy on w ogóle się do niego nie nadaje, czy można jednak na takim zestawieniu polatać?

    Chciał bym oblatać go przed Nowym Rokiem i nie wiem czy mam się czegoś obawiać, czy wsadzić mu zasłużoną .46 2T, która ma przecie OS Max 65LA vs. ASP FS 91 AR. Który wybrać? Witam kolegów

    Chciałbym wyposażyć trenerka klas 60 w jeden z wymienionych silników. Trenerek będzie stadium przejściowym a docelowo raczej trafi do jakieś półmakiety, czas pokaże.I tu moja prośba o poradę. Są dwa różniące się koncepcją silnik lecz o podobnych parametrach. Który silnik polecacie biorąc pod uwagę przede wszystkim trwałość i niezawo wibracje, drgania podczas przyspieszania w asb cosworth 91 witam



    dzisiaj nabyłem drugiego scorupiaka do mojej stajni tzn cossa 91r, wszystko chula az miło tylko asb ma straszne wibracje szczegolnie przy wysokich predkosciach i gwaltownym przyspieszaniu. generalnie prawie caly czas sa odczuwalne mniejsze lub wieksze drgania...co nalezy wyminic lub naprawic aby wyeliminowac te drgania, wibracje? Silniki ASP od .61 do.91 Po kilku latach przerwy w modelowaniu wracam i mam zamiar kupić 4-takta.

    Zainteresowałem się silnikami ASP. Przeglądam forum w poszukiwaniu najbardziej sprawdzonego modelu silnika w/w pojemnościach.Trudno mi jednoznacznie znaleźć odpowiedź.

    Czy wśród nich jest taki,który jest szczególnie polecany, lub szczególnie niepolecany?



    Dopasowanie m OS FS 91 II rozruch zimnego silnika Witam Kolegów

    Mam mały problem z silniczkiem OS Max 91FSII. Czy to jest problem czy nie to proszę oceńcie sami. Zakupiłem używany silniczek (patrz wyżej) po jednym sezonie od wytrawnego modelarza. Zadbany i bez śladów mocnej eksploatacji. Wcześniej miałem dwusuwy więc nie mam doświadczenia z 4 taktami. Do rzeczy - po zatankowaniu podpinam rozrusz kolanko do ASP FS 61 Gdzieś na tym forum mignął mi kiedyś link do takiego elastycznego kolanka do tłumika, do silnika ASP FS umożliwiający montaż tłumika pod dowolnym kątem w modelu. Jednak teraz nie mogę tego znaleźć w żadnym sklepie (możliwe że źle szukam:D) ani na forum z góry dzięki za pomoc OS ASP MAGNUM 30 fs 4 takt Niewiem czy warto zakladac nowy temat ale ze starego nic niewyniklo.Chodzi o to ze jestem zaineresowany kupnem tego silnika natomiast nasuwaja mi sie pewne pytania .Czytalem ze silnik wogole niema mocy i jest stosunkowo ciezki aby zastąpic nim 2 takta .



    Prosze o wypowiedzi urzytkownikow tych silnikow jak spisuja sie w modelach klasy 15,25

    d OS FS 91 II surpass Witam.

    Coś mnie podkorciło i chciałem poprawić niskie obroty. Zacząłem kręcić igłą od wolnych i skończyło sie na tym, że rozregulowałem silnik

    Jakie jest fabryczne ustawienie igły wolnych obrotów? Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić?

    Jak ustawione iglice macie w swoich silnikach? ASP FS 80 Witam

    Ostatnio kupiłem ww. silniczek do modelu pipera opisanego tutaj

    http://pfmrc.eu/viewtopic...cc2c21d78#93660



    Problemy z silniczkiem zaczęły się od pierwszego odpalenia. Żeby odpalić trzeba było podgrzać silnik suszarką. Na lotnisku z pomocą innych modelarzy odpalał bez suszarki ale trzeba było się troche namachać i odpalał na mocnym p ASP FS 61 AR Jakiego rozmiaru śmigło zastosować do docierania tego silnika? O.S. FS-91 Surpass II vs. SAITO FA 91 Witam. Który z tech silnikow bedzie lepszy? Latam 3D, więc potrzebny mi niezawodny silnik. Miałem 3 OS i z zadnym nie bylo problemów, za to o saito słyszę tylko pozytywne rzeczy. Saito wychodzi trochę lżej od OS.

    Na RCSkorpionie jest napisane, że OS spala 300ml na 12-14min lotu. Jak jest z Saito?



    Pozdrawiam [HF/FS] VA-Time 91 (2010) VA-Time 91 (2010)

    http://gfx.efotek.pl/images/wnnjoly3ix39mume69if.jpg

    Artist: VA
    Title: Time 91 (2010)
    Label: Time Italy
    Cat #: TIME-DIG-080
    Release Date: 04-08-2010
    Style: House
    Tracks: 12
    Time: 66:49 min
    Size: 153,2 MB
    Quality: 320 kbps / 44.1kHz / Stereo

    Tracklist:

    Producent: Sanplast
    Producent: RCM Pelikan
    Producent: Bakun
    Rodzaj: Taboret
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marekfurjan.xlx.pl